Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 22:45:53 MET DST

marfi log(in):
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:4ca8cfc2$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...
> Nie licytuję się - prostuję chore poglądy mieszające Microsoft z Urzedem
> Skarbowym.
> W pełni legalny system to również laptop z nalepką, numerem seryjnym
> producenta ale bez nośnika i faktury bo otrzymany przez komunistę na
> pierwszej komunii.

A w której to ofercie na allegro.pl (za ok. 80 PLN) widzisz (legalną)
naklejkę na desce albo lapie albo ją samą?
Od biedy można uznać XP+sprzęt za legalne, w ofertach co widać siakąś
naklejkę(i), za ~500 PLN.
Ponieważ nie widzę wyrazistej naklejki w tych za ok. 80 to moja magiczna
kula ma obecnie wesołe zajęcie!
P.S.4 <agata>
Bez sprawdzenia naklejki nie polecałbym/pochwalałbym takiego zakupu.

--
Wyniki tego Użytkownika nie są widoczne,
ponieważ uzyskał on mniej niż 10 ocen... .