Re: logowanie do serwera z sambą i %username%

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 21:54:28 MET DST

In news:lrpt6t2wbd31.1f058podscn2v$.dlg@40tude.net,
*Marek* <marek.grupy@poczta.onet.pl> typed:
> Chciałem sobie w windows xp zrobic skrót ,ktory wywoła okno logowania do
> freenas/freebsd z samba i po zalogowaniu wykona prosty skrypt (mapowanie
> dyskow, w tym jednego na /home/nazwa_usera).
> Zrobiłm tak:
> 1. Na serwerze w udostępnianym folderze jest plik start.bat, w którym są
> polecenia mapowania dysków
> 2. Na pulpicie klienta mam skrót do tego pliku (
> \\serwer\zasoby\start.bat)
> 3. Jak nie jestem zaogowany, to kliknięcie skrótu wymusza autoryzację
> (dostaję okno logowania) a potem wykonuje się skrypt.

> [...]

Prawidłowo, nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten
sam.
Pozmieniaj/usun ścieżki nazw do Twogo konta.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
lub
Jeśli chcesz uzywac nowej nazwy to utwórz taki katalog/konto i kliknij
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.

--
http://social.answers.microsoft.com/Forums/pl-pl/category/answersplpl