Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 21:41:20 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Palusiński"
>
> Wiesz, MS jeszcze nie stanowi prawa w Polsce.

przeczytaj mój wątek "laptop - windowsy licencje recovery". Moim zdaniem
"licencjonowanie" microsoftu jest chore i urągające godności konsumenta.
nic innego na świecie nie jest tak sprzedawane ze licencja+nośnik jest
droższa od licencji z nośnikiem razem. Nikt nie wymusza, sugeruje ze
potwierdzić legalność mozna fakturą - kupowaliście kiedyś auto na
giełdzie z fakturą? moze rower na allegro z faktura?
JA jestem zagorzałym przeciwnikiem piractwa, ale jak to mój poprzednik
napisał - dobrze ze MS nie stanowi prawa

Moim zdaniem, jak masz naklejkę, pasującą do systemu, i jeszcze Ci sie
ten system zaaktywuje - jesteś na 100% legalny

ToMasz

PS tak ogólnie to zły pomysł z tym kasowaniem linuksa. jak już musisz z
tym windowsem, to zainstaluj go równolegle. chociaż niepewne strony i
banki obsługuj z linuksa....