znikl mi instalator

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 10:16:56 MET DST

Windows Vista dodał mi instalatora Nero do programów zablokowanych. Po
"uruchom zablokowany program" zaczęła się ładnie pięknie instalacja.
Niestety w połowie musiałem z innych niezależnych ode mnie przyczyn
zrestartować komputer, przerwałem tym samym instalację, a po ponownym
uruchomieniu komputera... nie mogę znalźć instalki Nero. W zablokowanych
programach już jej nie ma bo przecież ją odblokowałem, w panelu starowania
w "programach" też nie ma bo przecież program nie został zainstalowany.
Gdzieś pewnie w komputerze siedzi nerocośtamcośtam.exe, ale nie mogę
znaleźć, przeczesałem cały dysk C włacznie ze znajdowaniem plików ukrytych
systemowch i jakie by tam nie były. Wcześniejszej wersji już nie mam, bo
przed zainstalowaniem nowej Nero poprosił o zgodę na usunięcei starej.
Pamiętam tylko że scieżka do szukanej instalki prowadziła do folderu z
tempami, ale jak znam życie to po wypakowaniu składników z
nerocostamcostam.exe instalka poleciała w kosmos.
Proszę o pomoc co mam robić, zależy mi na nero z różnych względów, a nie
wiem czy jak ściągnę instalkę ze strony to nie okaże się ona jakąś wersją
trial czy demo, która nadpisze mi (tak się domyślam i kombinuję) jakieś
wpisy w rejestrze, które będą mi potrzebne do "udowodnienia" że nie muszę
nic kupować i tak dalej (niech żyją zdania wielokrotnie złożone).