Re: Laptop - windowsy, licencje, recovery itd

Autor: <romanza_at_konto.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 09:09:28 MET DST

Dnia Sun, 26 Sep 2010 22:03:15 +0200, ToMasz napisał(a):

> Dostałem do niego płyty win7 upgrade - stąd wnioskuje ze wcześniej był na nim
> XP(lub vista(mam jeszcze 3 szt recovery).

> 3 płyty recowery nie są płytami botowalnymi - więc dupa nie rusze.

Piszesz wyraźnie, że masz 3 płytki recovery. Nie wiem jak u Ciebie ale w
moim laptopie wyglądało to następująco. Kupiłem go nowego bez żadnych
płytek. Po włączeniu długo trwało przygotowanie systemu (akurat u mnie była
Vista) do włączenia. Wyglądało to jak by dokończenie instalacji systemu. Po
zakończeniu system poprosił a właściwie nakazał:))) wypalenie płytek
recovery. Wkładałem po kolei też akurat 3 płytki i dopiero po ich wypaleniu
mogłem użyć laptopa. Gdy system nawali przywraca się go w moim przypadku
następująco. Przy starcie laptopa należy wcisnąć bodajże F4 lub F8 (bie
amietam bo dałem dosyć dawno laptopa synowi) i wtedy pokazuje się menu z
którego można wybrać "Przywróć system z płytek recovery" lub coś podobnego.
Może u Ciebie jest podobnie.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl