Re: Laptop - windowsy, licencje, recovery itd

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 15:36:24 MET DST

"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
news:i7vs5n$288$3@inews.gazeta.pl...

> tak wygląda ta nalepka
>
> http://yfrog.com/nbout0002j
>
> jakieś sugestie - b ja niemam pomysłów

Na 60% wygląda mi to na Home. Bardzo zamazane, musiałbym to z bliska
zobaczyć, żeby mieć pewność, albo dostać porządny skan nalepki, w
większej rozpiętości tonalnej. Tak nie mam pewności, po prostu w jednym
miejscu plamy ułożyły się w litery XP, a w drugim w coś, co przypomina
napis Home, hmm, w nawiasie... Próbowałem kontrastem, gamma, itd. ale
nic konkretnego nie wyszło.

--
((o))
((+))