ks.sys problem

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 01:13:23 MET DST

Zmieniłem płytę z gniazdem 775 na inną (awaria płyty) i postawiłem tam ten sam
win xp.
Poprzednia płyta miała gniazdo firewire a nowa nie więc dodałem kartę firewire z
komputera starego, sprzed 5 lat. Karta napewno jest dobra. Jest widoczna w
urządzeniach z komunikatem OK.
Niestety teraz jak podłączam kamerą Panasonik do zrzutu materiału DV Avi przez
port firewire mam BSOD z komunikatem o błędzie ks.sys.
Po wstępnym rozpoznaniu w google uaktualniłem bibliotekę directx ale dalej to samo.
Poprzedni system był XP z SP2 i teraz mam to samo.
Jak włączę kamerę to win xp ją rozpoznaję i nie ma problemów. Dopiero jak włączę
Pinnacle 12 i dam opcję zrzutu to mi system daje BSOD i komunikatem o ks.sys
Z poprzednia płytą Abit GT było ok a tu z Gigabyte EP41-UDL3 i dodatkową kartą
jest problem. Myśllę, że nie sprzętowy. Coś z win nie tak. Prosze o jakieś rady.