Re: Łączenie Seven z XP w jednej sieci domenowej

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 13:15:32 MET DST

W dniu 2010-09-23 21:03, Jacek Kalinski pisze:

> Też przez regedita. Jeśli user ma zablokowane, to możesz sprawdzić
> przez "reg.exe QUERY /?" (z wiersza poleceń).
> A jeśli i to ma zablokowane (w co wątpię), to zdalnie podłączając się

Niestety ma zablokowany dostęp do rejestru w domenie.

> do rejestru sieciowego komputera, na którym jest zalogowany i szukaj
> w HKU\<SID_użytkownika>.

Niestety nie chce się podłączyć

---------------------------
Błąd podczas podłączania do rejestru sieciowego
---------------------------
Nie można połączyć się z Komp16. Upewnij się czy komputer jest w sieci,
czy ma włączoną administrację zdalną, i czy w obu komputerach jest
uruchomiona zdalna obsługa rejestru.
OK

> Gdyby były takie same, to menu start byłoby widoczne pod W7 i byłby
> do niego dostęp.

No ale czemu miałyby być złe, skoro XP dobrze zasysa?

--
Przemysław Adam Śmiejek