Re: Win7 i wirtualne dyski VHD

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 00:30:25 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:i7r58f$rjd$1@news.onet.pl...

> Pytalem ktora kompresja nie spowalnia, skoro wada tej NTFSowej jest,
> ze
> spowalnia. W podtekscie stwierdzam, ze kazda kompresja spowalnia.

Ja głównie miałem na myśli niuanse czasowo-programowe. Może bowiem tak
się zdarzyć (mój rekord ok. 105 MB/s OIDP), że z kompresją całość zagra
szybciej, niż bez niej (c.a. 45-65 MB/s na tym samym dysku). Ale jakbym
się zaczął rozwodzić nad uzasadnieniem tego twierdzenia, to bym
wszystkich pozanudzał. Mam sporo doświadczeń z kompresją systemową, od
W95, do W7. Także z DOSem i zewnętrznymi pakerami montującymi plik
kompresji jako wirtualnÄ… partycjÄ™ C:.
ZwalniajÄ… wszystkie - co stransferujesz, system musi jeszcze
(ro)zkompresować w locie, jednak gdy suma czasów (kompresja+transfer)
będzie mniejsza, niż bez kompresji sam transfer, to będzie szybciej.
Dlatego "niuanse"...

--
((o))
((+))