W2K3 ID=333 rejest nie moze wczytac, wypisac lub oproznic....

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 18:34:09 MET DST

Witam!

W2K3 SP2 + win update, co około 2-3 dni zaczyna sypać błędami takimi:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Application Popup
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 333
Data: 2010-09-26
Godzina: 17:03:02
Użytkownik: Brak
Komputer: SERVER
Opis:
Operacja We/Wy zainicjowana przez Rejestr nie powiodła się w sposób
nieodwracalny. Rejestr nie może wczytać, wypisać lub opróżnić jednego z
plików zawierających obraz Rejestru systemu.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.
Dane:
0000: 00 00 00 00 01 00 6c 00 ......l.
0008: 00 00 00 00 4d 01 00 c0 ....M..A
0010: 00 00 00 00 4d 01 00 c0 ....M..A
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

aż w końcu zawieszają się połączenia sieciowe, następnie uruchamiam serwer
ponownie i znowu działa kilka dni. Wszystko działało świetnie ponad rok i
nagle się zaczęło :(
Problemy sprzętowe wykluczam.

Jakieś rozwiązania? Wszystkie rozwiązania jakie znalazłem są stare i
nieskuteczne, przykładowo aktualizacja tcpip.sys - mam znacznie nowszy ten
plik niż aktualizacja chce instalować.

Pozdrawiam