Re: Win7 i wirtualne dyski VHD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 19:32:49 MET DST

Dnia Sun, 26 Sep 2010 18:24:36 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci
>
> Ja w XP mam taki z linii komend, oraz podpiety pod menu. Najprosciej by
> bylo wrzucic polecenie montowania do autostartu - wyedytowac tekstowo
> komende z odpowiednimi parametrami, zapisac w jakims pliku .CMD lub
> .BAT, wrzucic do autostartu i powinno jechac.

Będzie troszkę OT: mając Total Commandera możesz użyć pluginu Virtual
Disk - montuje automatycznie obrazy .bin, .nrg, .img, .ima, .iso, itp.
Natomiast będąc w posiadaniu kapitalnego programiku Drive Snapshot
będziesz mógł montować automatycznie jego własne pliki obrazów, i co
ciekawe, także w trybie r/w.

Różnica między w/w jest taka, że w odróżnieniu od innych formatów
obrazów partycji, pliki .vhd nie są wewnętrznie skompresowane.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/