Re: kłopot z przeglądaniem otoczenia sieciowego

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 18:13:25 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> I to powinno pozostać w archiwum jako doskonały przykład dla
> wszystkich, że wyłączanie usług, polecane w ramach różnych
> sztuczek na poprawienie wydajności komputera, tak naprawdę
> długofalowo szkodzi i że w systemie po prostu nie należy
> grzebać, a tylko go używać :)

No mimo, że byłem ofiarą właśnie wyłączania to nie do końca się zgodzę
;)
Zwyczajnie zapomniałem o tym co i gdzie wyłaczyłem. Poprzednio
komputery nie miały sieci wewnętrznej a AP służył jedynie za okno na
świat. Po wrzuceniu do wnętrza NASa i wspólnej drukarki (choć to akurat
mniej) zabrakło tego co poprzednio było zbędne.
Nazwałbym to bałaganiarstwem ;)

--
Wojtek