Re: Skrypt logowania do domeny i start

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 15:08:11 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kalinski"
>moze start "" /B program?

Próbowałem.

>Spróbuj bez nawiasów.

Też próbowałem.

>Uruchamiasz go jako bat czy jako cmd? W bat powinno
>to działać zawsze.

A widzisz. Może spróbuję zrobić bata. Dotąd było cmd.

>Usuń wszystkie "echo off" i znaki "@" (jeśli masz), żeby zobaczyć czy
>program uruchamia się, czy pokazuje błąd składni.

Hmm... Sprawdzałem, ale nie pamiętam co się działo. W każdym razie, nie
był to błąd składni, bo to bym wychwycił.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |