Re: Uprawniena NTFS w W2k8

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 14:45:23 MET DST

Użytkownik "Arti" <arti69WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i7i4j9$klc$1@news2.ipartners.pl...
> Nie no takim lamerem nie jestem.Uprawnienia splywaja.

Nikt nie pisał tego - prawda?

> Uprawnienia sa nadane do katalogo podrzednych i plikow i splywaja prawidlowo.

Muszą spływać prawidłowo, inaczej by Ci system plików nie działał ;-)
Piszesz, że jak dodasz uprawnienia grupy users, to działa - czyli wygląda
na to, że ten user jest też członkiem innej grupy, która nie ma praw do
tego katalogu. Sprawdzałeś do jakich grup jest przypisany ten user?
Sprawdź też sobie jakie prawa ma grupa users - może gdzieś w uprawnieniach
dla tego usera brakuje ci jakieś znacznika potwierdzenia (żeby nie pisać o braku
ptaszka)

Piciu