Re: Skrypt logowania do domeny i start

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 13:14:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>Zobacz tutaj:
>http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc738773(WS.10).aspx

Może wyraziłem się nieprecyzyjnie.
Zrobiłem skrypt, włożyłem go w \\domena\netlogon, przypiąłem go do
User Configuration\Windows Settings\Scripts\Logon
Jeśli uruchamiam w nim mój program "wprost", on działa (ale okno
cmd.exe zostaje). Jeśli program usiłuję ze skryptu uruchomić przez
start, program się nie uruchamia, przy skrypcie wywoływanym przez GPO.
Jeśli ten sam skrypt uruchomię później "z palca", program startuje.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.