Re: Naklejka (certyfikat) z Win 7 BOX - pytanie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 16:37:57 MET DST

> Swoja droga, dlaczego akurat na rynki Ameryki
> srodkowej/poludniowej MS ma takie ograniczenie?

O ile wiem to owo "not for latam" dotyczy dystrybucji
angielsko i hiszpansko jezycznej. Zdrowy rozsadek kaze
zakladac, ze istnieja takze ich wersje "for latam". ;)

Nie mam natomiast pojecia czy chodzi wylacznie o
pieniadze, czy tez wchodza w gre jakies faktyczne roznice
w zawartosci systemu.

pozdrawiam,
Vituniu.