Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 07:22:53 MET DST

In news:4c97ca59$0$12288$c3e8da3@news.astraweb.com,
*Skrypëk* <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> typed:
> ?Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości grup
> http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/114d6ea3619adbfe/e98d0fac6f09362f?q=InitialKeyboardIndicators+palusi%C5%84ski

> "Włącz na ekranie logowania NumLock a następnie zrestartuj system." - o to
> chodzi? Gdzie tam mowa o 2147483648?

Widzę, że jesteś niedorobiony :->

Cyt:
"*Piotr Palusiński*"
Dodaj do rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard
wartość ciągu InitialKeyboardIndicators= 2147483648
HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard
InitialKeyboardIndicators = 2

"*Medyk-Ignacy*"
*Dziwne, ale pomogło* :-)

Koniec cytatu.