Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 00:57:15 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:21:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No więc właśnie. Więc odpada.

Może durne pytanie z mojej strony, ale... odpada gdyż?

> No właśnie... A 800zł to ja nie dam, wolę się pomęczyć z OpenOffice. I
> tak prawie nic nie używam z pakietu biurowego. Bo akurat Lightning to mi
> odpowiada.

Moje podejście jest stosunkowo proste - nikogo do wydawania pieniędzy
usilnie namawiać nie będę. Ale - jeżeli mogę spytać to spytam - odpada gdyż
ponieważ?

> Może już poprawili błędy? :D

Pisałem Ci, jaką datę utworzenia ma kilka plików z profilu Thunderbirda,
którego używam na codzień. Kilkanaście błędów - irytujących mnie dość mocno
- z tego co wiem, dalej nie jest poprawionych. I jak często, gęsto i ile się
tylko da - szukam czy używam darmowych narzędzi, tak oprogramowanie Mozilla
Foundation w bardzo wielu kwestiach mnie osobiście mocno irytuje.

Zdaję sobie sprawę, że trafia się różne skomplikowanie projektu / różne
założenia są brane pod uwagę (niejednokrotnie wygoda tzw. zwykłego
użytkownika stawiana jest wyżej, niż tzw. power usera), tak po prostu
niejednokrotnie w przypadku Firefoksa czy Thunderbirda użycie tych narzędzi
podyktowane jest (w moim przypadku) wyborem tzw. mniejszego zła. Przykładowo
- lata długie używałem jako głównej i podstawowej przeglądarki Opery. Dalej
bym jej używał. Ale dostępna dzięki dwóm rozszerzeniom funkcjonalnoćć
sprawia, że wolę Firefoksa (jako podstawową przeglądarkę). Co jak co, ale
Adblock wsparty Element Hiding Helper dla tego programu są tym, co mnie po
prostu "wyrywa z butów".

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]