Re: Łączenie Seven z XP w jednej sieci domenowej

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 17:48:04 MET DST

W artykule <i776mv$ekh$1@news.onet.pl>, Przemysaw Adam miejek napisa(a):

> Nie bardzo rozumiem.

Ok, jeli uywasz profili mobilnych i s one zapisane np: w ciece
\\serwer\profile\%USERNAME%
Taki katalog uywa Windows XP.
Natomiast jeli do tak samo skonfigurowanej domeny podczysz klienta
Vista lub W7, to zapisze on profil uytkownika w katalogu
\\serwer\profile\%USERNAME%.V2

Dlatego te XP trzyma Menu Start w katalogu:
\\serwer\profile\%USERNAME%\Menu Start
a W7 trzyma w katalogu \\serwer\profile\%USERNAME%.V2\Menu Start
Dla serwera s to 2 zupenie rne katalogi i dlatego ten drugi
ma prawo by pusty.

Najprociej zajrzyj na serwer gdzie s trzymane profile - znajdziesz
tam 2 katalogi %USERNAME% i %USERNAME%.V2 i powinno wszystko sta si
jasne.

A jeli nadal nie bardzo rozumiesz, to wpisz w google:
profiles %USERNAME%.V2

> No to mam przekierowania. Pulpit zasysa, moje dokumenty zasysa, ale
> menus nie zasysa. XPeki zasysaj, a Seven ma puste menu :(

A menu start te przekierowae?
Jak masz ciek w
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
w wartoci "Start Menu"?
Czy w XP i W7 jest taka sama? Wtpi :)

Jacek