Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 09:44:05 MET DST

Dnia Sun, 19 Sep 2010 17:33:14 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Możliwe. Nigdy nie używałem, bo za drogi jest. 800zł chyba najtańszy
> pakiecik.

Nie. Najtańszy masz po 349 brutto, ale pozbawiony jest on Outlooka. Ten z
Outlookiem faktycznie w granicach 800 zł.

> A ja to używam do planowania własnych zajęć, bez synchronizacji grupowej.
> Więc wystarcza. Siedzi w zasobniku, przypomina, ma kolorki...

Kwestia przyzwyczajenia na pewno. Próbowałem, ale w którymś momencie szlag
mnie trafił po prostu.

> Nie zauważyłem, ale też mało co z usenetu korzystam. 3 grupy, ruch
> niewielki.

Ano właśnie...

> Akurat RSSów już w zasadzie nie używam.4 kanały mam i pojawia się na
> nich coś raz na pół roku.

U mnie jest ponad 100 kanałów i spory ruch.

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]