Re: Blokada GG

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 16:42:44 MET DST

W dniu 2010-09-13 16:40, Jacek pisze:
> Taki sposob walki z dziecmi wzbudzi wieksza agresje, niz zabronienie
> (slowne) uzywania czegos tam, kiedys tam.
> Kolejny krok bedzie taki, ze zalozysz jej haslo na system.
> Poprosi kolege i haslo zdejmie.
> Ty sie wkurzysz.
> Kolejny krok, to odebranie komputera.
> Wtedy corka spieprzy z domu.
> I jakiekolwiek inne scenariusze.
> Blokowac, to mozesz pracownikom w firmie, ale nie dziecku we wlasnym domu.
> Pomysl o tym...

Święta racja. Ja tu jednak widzę początek wojny podjazdowej. Taka wojna
zawsze, ale to zawsze skończy się wygraniem jej przez dziecko, niestety.
Czas szybko leci, 13 latce coś poblokować można, poradzi sobie wcześniej
czy później, jednocześnie ucząc się radzić sobie w takich przypadkach.
Choćby na złość rodzicom. Ale co zrobi rodzic za 2-4 lata?
Bo jak skończy 18 lat to już bez skrupułów powie żeby się odwalić bo
pełnoletnia jest. i co powiesz "wynocha z domu"?
To się wyprowadzi. A stary będzie latał, namawiał córcie do powrotu do
domciu:)))