Re: [win7] Problemy z instalatorem

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 21:28:34 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i72nf9$ba3$1@news.onet.pl...

> Na to do tej pory nie zwrocilem uwagi, lecz okazuje sie, ze ta do ktorej
> wypakowuje jest za kazdym razem inna, a ta w ktorej za chwile szuka jest
> ta
> sama przy kazdym kolejnym odpaleniu instalatora. Czyli juz jakas logika
> sladowa w tym jest :-)

No więc właśnie. Skądś tę ścieżkię bierze, co wskazuje iż taki produkt już
jest bazie Installera. Wyszukaj jÄ… we rejestrze zatem.

> Niestety ten programik msucuu2 usuwa tylko officea, ktorego nie uzywam (za
> to chyba wywalil mi WordViewera :/)
> Innych instalek nie obsuguje, nie ma zreszta w ogole interfejsu, tylko
> wizarda z logiem MSOffice.

Chyba go tylko go zainstalowałeś i nie uruchomiłeś ani razu. Ma interfejs i
obsługuje wszystko co siedzi w bazie MSI:
http://img685.imageshack.us/img685/2372/msicuu2.png

> Za to wywalilem w koncu galaz Silverlighta z rejestru i wtedy instalator
> pobiegl i skonczyl, uff, choc jedno.

Otóż to.

> Nie mam punktow, tylko z kilku dni, nie wiem dlaczego, ale ostatnio non
> stop
> po nocach walcze z systemem, poza windows installerem przestal mi tez
> dzialac firewall (ale juz dziala) i robie tone dziwnych rzeczy
> znalezionych
> na forach. Byc moze ktorys z zabiegow wywalil punkty przywracania.
>
> A co do oszukiwania... naprawde myslisz, ze mi frajde sprawia grzebanie
> godzinami w tym bagnie? I jeszcze zawracanie gitary Tobie i innym osobom z
> grupy? Otoz nie. I przy okazji dzieki za poswiecony czas.

Przecież nie mówię, że umyślnie oszukujesz.
Użyszkodnik zawsze kłamie, acz nieświadomie