Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 01:20:08 MET DST

?Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1xxjwnk6y7fao.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Tiaa... Tylko, że w tym konkretnym przypadku, ten trick z Shiftem jest
> wiedzą bardziej tajemną niż dłubanie w rejestrze :-)

To tak samo jak kopiowanie treści okien dialogowych poprzez Ctrl+C.
Albo jaka pieniężna jest mina człowieka, który przez parę lat malował
dokumentacje i oferty ze screenami kadrowanymi w paincie, gdy się dowiaduje
o Alt+PrintScreen.

> Zadając proste w sumie pytanie http://www.google.pl/search?q=numlock+state
> dostaje się milion i pięć przepisów z InitialKeyboardIndicators i ani
> jednej (przynajmniej na dwóch pierwszych stronach google - sprawdziłem) o
> tym, swoją drogą ciekawym kombosie z Shiftem i Numlockiem.

Bo internety to jeden wielki śmietnik z bezmyślną copy-pastą i głupimi
pytaniami. Kurwicy można dostać szukając specyficznego problemu, którego
opis zawiera niestety słowa pokrywające się z jakimiś często występującymi
pierdołami. Pożyteczne informacje znajduje się wtedy na dwusetnej stronie
wyników.