Re: [win7] Problemy z instalatorem

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 01:06:52 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i70fih$pk9$1@news.onet.pl...
> [...]

To zawsze jedno i drugie nowe ścieżki są czy uparcie do jednego rozpakowuje
lub zawsze w jednym szuka?

A i najważniejsze: czy taki produkt już jest w systemie a ty daremnie
próbujesz go reinstalować lub aktualizować?

> Wlasnie, dlatego szukam pomocy :/

A włącz mu pełne rejestrowanie:
http://blogs.msdn.com/b/windows_installer_team/archive/2005/09/21/471793.aspx
I zobacz co namaluje w bodajże %windir%\msi.log przy instalacji nowego
programu, jeżeli faktycznie przy nowych występuje problem.

> Guida avasta nie znam, ale przeszukalem te galaz i avast tam niezaistnial.

Ewentualnie w kluczu usera obok systemowego S-1-5-18

> Nawet jesli byloby mozliwe instalowanie z pliku to i tak jest to do bani
> rozwiazanie.
> Ale niestety nawet i takie do bani nie dziala. Otoz przy probie instalacji
> pojawia sie tradycyjny myk z innym katalogiem oczekiwanym niz rzeczywistym
> (na K:\), lecz potem, mimo podania prawidlowego dostaje blad i dupa z
> instalacji:
>
> http://img709.imageshack.us/img709/6162/qttempqhp688.png

Bo może nie tej szuka? Jak już masz zainstalowaną starszą wersję, to on ją
chce wywalić. Nie znalazłwszy pliku w ścieżce wskazanej przez wartość
LocalPackage (w windows\installer) szuka jej w ścieżce z wartości
InstallSource, która wygląda tak a nie inaczej i naturalnie już nie
istnieje, gdyż poprzednia instalka przyszła kiedyś również z WU.

Swoją drogą, z aplikacjami która mają patche też nie ma lekko. Potrzebne są
wszystkie .msp wskazane w rejestrze.

Natomiast wywaliwszy aplikację całkiem z bazy Installera przy użyciu
MSICUU2.exe możesz ją zainstalować od zera - nie powinien wtedy drzeć ryja o
stare msi.

(z Office 2007 jest trochę żmudniej, samo MSICU nie wystarczy)

> Idealnie byloby przeinstalowac caly Windows Installer, lecz niestety do
> Windows 7 nie ma instalki Windows Installera 5. Nie wpadli chlopaki z MS,
> ze
> to moze sie posypac :(

Idealnie byłoby znaleźć punkt przywracania sprzed awarii (chyba że mnie
oszukujesz z tym avastem i M).