Re: [win7] Problemy z instalatorem

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 16:48:13 MET DST

?Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i6qhol$gds$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Pisalem wczoraj o problemie, ze instalator windowsowy rozpakowuje mi pliki
> nie wiedziec czemu na dysku K:\ a dzis odkrylem, ze caly instalator
> zachowuje sie dziwnie.

To zupełnie co innego. Tamto to aktualizacje sytemu. Poniżej to Windows
Installer (MSI).

> Przy probie odinstalowania Hamachi, ktory zainstalowalem z miesiac temu z
> d:\dane\download otrzymuje komunikat:
>
> "the feature you are trying to use is on a network resource that is
> unavailable. Click OK to try again, or enter an alternate path to folder
> containing the installation package 'hamachi.msi' in the box below"
>
> http://img641.imageshack.us/img641/2750/qttemphp1636.png
>

> O co chodzi? Czemu nie moge odinstalowac aplikacji? Dlaczego oczekuje ona
> podania pliku instalatora?

Aplikacje instalowane z MSI wymagają tegoż samego MSI do naprawy,
aktualizacji lub deinstalacji. Ino tego zazwyczaj nie widać, bo MSI są
kopiowane do c:\windows\installer. Jak nie znajdzie go tam, to szuka w
źródle instalacji.,

> No i czemu twierdzi, ze to zasob sieciowy?

Pieprzy.

> Dzieje sie tak ze wszystkimi instalatorami instalowanymi z plikow MSI.

Grzebałeś w folderze Installer?