Re: Folder stał się ukrytym chronionym systemu operacyjnego - przywrócenie i odkrycie

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 16:12:10 MET DST

Do Grzegorza Niemirowskiego:

Nie działa mi to wszystko. "Wyszukaj" w ogóle nie mam :-( Pewnie źle
wpisy w rejestrze zrobiłam (pewnie na opak).
Jakbyś jakieś zrzuty ekranu załączył czy gdzieś pokazał, to może bym to
jakoś utworzyła od nowa.

animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):
> A jak się ustawia?

Atrybuty to atrybuty, są właściwościami plików i folderów, nie mają nic
wspólnego z rejestrem.

> Często moje własne pliki nie pozwalają mi się otworzyć i sprawdzam w
> zabezpieczeniach jak tam jest. Na ogół to muszę nadać sobie uprawnienia,
> ustawić jako właściciel. Doipiero później mogę plik otworzyć czy usunąć.

Ale w tym wątku nie mówimy o uprawnieniach tylko o atrybutach.

> Napisz mi gdzie i co w rekestrze mam wpisać, zeby mi sie pokazało okienko
> SZUKAJ przy meny start. Search u mnie nie działa. Nie pomaga włączenie tej
> opcji.

User Key:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]
System Key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]
Name: NoFind
Type: REG_DWORD (DWORD Value)
Value: (0 = disabled, 1 = enabled)