Niewidzialny proces

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 15:25:21 MET DST

  Witam.

Z problemem tym spotkałem się po raz pierwszy
więc proszę o poradę.
System to XP Home SP3 ze wszystkimi
poprawkami(do dziś), na pokładzie na razie tylko
ESET SmartSecurity.
O co chodzi? Otóż gdy uruchomię TaskManagera w
zakładce >procesy< ,Proces bezczynności
90-99%-czyli OK, reszta procesów co chwilka miga
kilkoma procentami. Natomiast (i to mnie dziwi,
i wkurza) w zakładce >wydajność< wykres pokazuje
60 -100% zajętości procesora!! Non stop!
Odpaliłem więc ProcessExplorer a tam jeden
proces "Interrupts" zajmuje procesor właśnie
powyżej 60 %. Na innej maszynie prawie nie
obecny (tam też XP Home).
Co to za cholera?? Jak to "uspokoić"?
Poradźcie coś, dzięki.

--