Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 13:12:50 MET DST

W dniu 2010-09-17 07:46, Dominik & Co pisze:
> W dniu 17-09-2010 00:29, JoteR rzecze:

> Nie słuchaj przewrażliwionego dziecka, które kiedyś dało się oszukać.

Nie masz prawa pisać tak o wybitnie inteligentnym PANU! Pewnie nie
jesteś godzien temu PANU nawet butów czyścić. Jeśli szukasz dzieci to
zacznij gdzieś w sieci szpiegować i szukaj dat urodzenia.

> Jeśli sprzęt X producenta Y kupisz w miejscu A, będzie taki sam,
> jak kupiony w miejscu B. (Podróbki pomijam, ale wtedy zwyczajnie
> zgłaszasz przestępstwo na policji (305 ust. 1 Ustawy Prawo własności
> przemysłowej)).
>
> Nie kupuj natomiast byle czego, ale to pewnie wiesz.

Czasami kupuję na Allegro. Jednak to jest zawsze ryzyko. Wolę jednak
kupować w sklepie tu gdzie mieszkam i nie wywalać pieniędzy na kurierów
czy pocztę.

--
animka