Re: Przesuwanie pagefile.sys na początek dysku

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 00:18:48 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> A możesz rozjaśnić jeszcze w jakim celu? Bo raczej nie jest
> to w normalnych zastosowaniach potrzebne ani wskazane (a na-
> wet możliwe, biorąc pod uwagę partycje NTFS).

Zwykle dbam tylko o to, aby plik wymiany był w jednym kawałku (ustawiam
na sztywno a w razie potrzeby defragmentuje za pomocą pagedfrg) i nie
ingeruję w jego położenie (no chyba, że mam podłączone dwa fizyczne
dyski, wtedy ustawiam swap identycznie na obydwu - czytałem gdzieś, że
system potrafi to optymalnie wykorzystać).
Wykoncypowałem obecnie, że można by spróbować wymusić położenie swapa w
najszybszym miejscu na dysku... przynajmniej pomysł wydawał mi się
dobry... :)

Pzdr, OMSON