Re: Blokada GG

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 18:34:02 MET DST

W dniu 2010-09-13 10:39, kamil pisze:
> "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message

> Animka, telewizora (a raczej telewizji) tez w domu nie mam, bo nie znalazlem
> jeszcze wystarczajaco dobrego powodu do ogladania tego pudla. Dziecko ma
> filmy i bajki na DVD, a wieczorem zamiast rodzinnie gapic sie na reklamy
> podpasek przerywane filmem, mozna w carcassone pograc, albo dowolny film z
> wypozyczalni online. Taki na jaki mamy ochote i wtedy, kiedy chcemy.
>
> Wiem, wiem, glupi jestem.

Nie gadaj, że głupi jesteś. Nieprawda.
Ja mam telewizor bo zawsze miałam i chyba już zawsze będe musiała mieć,
pomimo, że rzadko coś oglądam. Teraz, od 18-stej oglądam TVP 2 siedząc
prawie tyłem od telewizora. Telewizor mi się przydaje też do tego, żeby
przez niego film z dvd manta obejrzeć (magnetowid prawie nowy też
mam-podłaczony do telewizora). Całkiem nieźle ogląda się też filmy na
moim monitorze, ale tu byłby wybór: albo film, albo czytanie grupy pecet
;-) A ja chcę 2 opcje naraz :-)

--
animka