Re: Blokada GG

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 17:33:58 MET DST

"Jacek" <ala@ola.pl> wrote in message
news:19yr9ezston67$.1v3qivjjfayf$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 14 Sep 2010 14:32:31 +0100, kamil napisał(a):

> Rzeczywiscie widac, ze jestes krotkofalowcem.

Nie jestem, bawilem sie tym -nascie lat temu, kiedy o internecie w polsce z
gazet tylko bylo wiadomo.

> Wiekszosc z Was to zarozumialcy i wszystko wiedzacy.

Podobniez, jak usenetowi gawedziarze, ktorzy z braku lepszych zajec potrafia
ciagnac takie jalowe dyskusje tygodniami..

> Wiec jak zmusiles komputer do komunikacji ze swiatem, moj ty rozgarniety
> kolego? Wgrales program, polaczyles wtyczki.
> Nie trzeba byc wcale rozgarnietym do takich czynnosci.

Przepraszam, nastepnym razem odezwe sie dopiero, kiedy opracuje lekarstwo na
raka.

Pozdrawiam
Kamil