Re: Blokada GG

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 15:32:31 MET DST

"Jacek" <ala@ola.pl> wrote in message
news:1uny2x2yadp67.jvf138pbhuje$.dlg@40tude.net...

> Tne.
> Ale co ma PR na C64 do, jak to napisales "walenia w pieluchy"?
> Sam zaprojektowales C64?
> Sam zaprojektowales modem?
> Sam zaprojektowales radio na 2m?
> Sam napisales program PR na C64?
> A wiec wtedy, majac nascie lat byles na takim samym poziomie, co
> corka Butnego Jana.
> Korzystanie z narzedzi nie robi z nas ekspertow.
> Ja latam Airbusem 360!
> Ale jestem tylko pasazerem, a nie pilotem:)

Masz powazny problem z rozumieniem tresci i nadinterpretacja wypowiedzi
rozmowcow.

W wieku, w ktorym wiekszosc dzieciakow uganiala sie za pilka dookola
trzepaka, niektorzy potrafili samemu zmusic C64 do komunikacji ze swiatem.
Tak samo, jak dzisiaj na klase 13-latkow spedzajacych dnie na malowaniu
paznokci i tluczeniu w call of duty, znajdzie sie kilku rozgarnietych,
ktorzy ojcowskie blokady w rejestrze obejda w pietnascie sekund, wbrew
Andrzejowej ironii.

Ot i cala analogia, ktorej zdaje sie ty jeden w calym watku nie pojmujesz.

Pozdrawiam
Kamil