Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 13:03:53 MET DST

W dniu 2010-09-13 15:53, Andrzej Libiszewski pisze:
> Doskonałe rowziązanie, wymaga tylko wymiany Windows na Linuksa albo MaxOSX.

Przecież od kilku lat jest kadu na Windowsa.

> Co to za problem...

No dla mnie żaden, bo używam od dawna Kadu pod windowsem.
Zresztą, na Kadu lista klientów GG się nie kończy.

> No proszę, Sherloku, brawo. To skąd te twoje barwne analogie między
> nastolatkiem i dwulatkiem?

No właśnie stąd. Żeby pokazać mechanizm działania. A nie odwzorowanie 1:1

> A czym jest takie blokowanie po cichu jak nie podjazdowÄ… wojnÄ…?

A kto mówi, że po cichu? Można wyjaśnić, że ponieważ wciąż nie skutkują
rozmowy i GG jÄ… zbyt bardzo kusi i rozprasza w nauce, to dostanie na GG
szlaban przynajmniej na jakiś czas. A jak już się w nauce podciągnie, to
porozmawiamy o zdjęciu szlabanu.

--
Przemysław Adam Śmiejek