W7HPx64: Windows Live Mail nie pobiera wiadomości RSS

Autor: sz <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 23:47:45 MET DST

Witam mam pewiem problem.

Windows Live Mail przestał mi pobierać RSS, które mam zaprenumerowane (różne
serwisy RSS, z różnych miejsc) - nie pobiera żadnego.
Nie wiem jak temat ugryźć.

Nie rozwiązały tematu:
1) naprawa instalacji Windows Live Mail,
2) ręczne skasowanie starych wiadomości *.rss z katalogu, w którym się
gromadzą
3) skasowanie źródła w programie i ponowne jego zaprenumerowanie powoduje
pobranie standardowych 50 nagłówków, ale później nic się nie aktualizuje.

Proszę o sugestie gdzie pogrzebać i co sprawdzić.

--
pzdr, sz.