Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 21:54:58 MET DST

W dniu 2010-09-12 21:04, Bucki Jan pisze:
> Przecież sam sobie nie będę blokował, jest to oczywiste - prawda?.

No nie takie oczywiste :D Ja np. kiedyś miałem zablokowany usenet na
własne życzenie :D Wtedy jeszcze Jajcuś pracował w Bnecie i mi tak po
znajomości bloknął :D Bo poczułem, że jestem uzależniony i chciałem w
domu sobie odpocząć. Niestety Jajcuś już nie pracuje w Bnecie i blokady
nie mam i chyba znów się za bardzo uzależniam :D

To tak jak z alkoholikami. Jak już się przyznają do uzależnienia, to
sami sobie szukają metod ochrony przed nałogiem.

Oczywiście to nie zmienia faktu, że akurat z Twojej wypowiedzi jasno
wyczytałem, że nie jest problemem to, ze sam sobie zainstalowałeś i sam
sobie chcesz teraz zablokować :D

--
Przemysław Adam Śmiejek