Re: Jak wyłączyć funkcję Pokaż pulpit w Win7

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 01:52:36 MET DST

Dnia 12-09-2010 o 01:11:52 Maciek - Wally <kolul@o2.pl> napisał(a):

> Najeżdżasz na te pole w rogu, prawoklik->odznaczasz opcję "Podgląd
> pulpitu" - od tego momentu samo najechanie kursorem nie będzie
> powodowało pokazania pulpitu, trzeba będzie jeszcze kliknąć :) Bardzo
> wygodne.

Już Panowie (i Panie) przedstawili wszystkie chyba warianty.
A opcja, ta o której piszesz że trzeba kliknąć a nie tylko tam najechać,
to tez uważam że o wiele bardziej wygodniejsza, oczywiście zależy jak
często ktoś chce ten pulpit podejrzeć, bo może tak często że nawet te
klikanie byłoby męczące :) Ogólnie cieszy to, że sa możliwości i prosta
konfiguracja (o której nie wiedziałem), co potwierdza, że Win7 to fajny
system a i też bardzo go lubię :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?