Re: Jak wyłączyć funkcję Pokaż pulpit w Win7

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 21:05:53 MET DST

Dnia 11-09-2010 o 20:16:47 animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> A co Ci to przeszkadza? Jak najechałeś to odjedź ;-)

Kiedy krzywo myszka jeździ, np na łóżku, to mi kursor się obsuwa, w
momencie kiedy ją puszczam. A to dlatego, że używam wybitnie śliskiej
podkładki, co bez niej żyć już nie mogę. No i, ja nie wiem, zawsze takim
zbiegiem okoliczności, że zawsze w ten róg trafia. Człowiek się męczy,
męczy, a nie polepszy :)

Dziękuję za podpowiedzi :)

--
pzdr, Piotr M