Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 13:01:32 MET DST

On Fri, 10 Sep 2010 20:33:23 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
<niechce@spamu.pl> wrote:

>Tak pi razy drzwi -- tak. Bo jak to siadło, to zacząłem od reinstalacji
>uznając, że po kilku latach się system zamulił.
Podlacz huba miedzy tego kompa a switcha, podepnij do tego huba
drugiego kompa z wiresharkiem i sprawdz jaka komunikacja jest
nawiazywana przy starcie (tzn zanim przestanie migac sieciowka) - moze
z przechwyconych pakietow uda Ci sie znalezc cos co idzie gdzies tam
gdzie nie powinno i czeka dlugo na odpowiedz?

Czy sprawdziles liste partnerow MS ktora podalem?