Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 17:04:50 MET DST

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i6dar0$o7c$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-09-10 14:48, rageofhonor pisze:

> Najpierw sformatuj potem otwórz dyskietki i wyciągnij z nich nośnik (szary
> lub brązowy wkład) i potnij go na kawałeczki lub wsadź do niszczarki.
> Płyty
> kompaktowe łatwiej zniszczyć bo wystarczy wsadzić je do mikrofali.

Czy ja na płytkach dvd zrobiłam takimi ostrymi nożyczkami czy nożem
głębokie rysy we wszystkie strony to taka płytka da się odczytać? Raczej
nie.

jeżeli już to by trzeba porysować górną stronę na sreberku gdzie są zapisane
dane bo rysujc tylko dolną stronę niesie ze sobą ryzyko że komuś się uda
wypełnić rysy i wtedy może odczytać dane