Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 12:32:59 MET DST

On Thu, 09 Sep 2010 20:31:29 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
<niechce@spamu.pl> wrote:

>A o czym ja mówię? Tylko sęk w tym, że małe ,,serwisy komputerowe'' mają
>zerowe pojęcie o SBSie czy Windows Serverze, bo to rozwiązania z którymi
>,,serwisy'' się nie spotykają.
Nie wiem w jakim regionie jestes, ale w moim smutnym miescie sa i male
sklepy komputerowe (serwisami je ciezko nazwac) jak i firmy sredniego
szczebla w ktorych sa specjalisci ktorzy na rozwiazaniach MS sie
znaja.

Swoja droga - czy pytales w Computerlandzie (lub gdziekolwiek
indziej?) ile bedzie kosztowac rozwiazanie Twojego problemu?
Na razie zrozumialem ze przyjales zalozenie ze Twoj budzet nie pozwala
na zlecenie tego wlasciwie nikomu?

http://www.microsoft.com/poland/lista/ zadzwon do kilku w Twoim
regionie i spytaj.

WAM