Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 15:47:34 MET DST

Dnia Wed, 8 Sep 2010 14:53:14 +0200, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Panie dzieju, za czasów mojej edukacji, to w wielkiej konspiracji
> opowiadało się o urządzeniu na telewizorze, które mogło nagrać
> mecz polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Na przykład mecz, w
> którym nasi wygrywali z Brazylią... ;-))

Wiesz Piciu - ja dopiero 4-tą dziesiątkę zacząłem nie tak dawno, więc... :D
Natomiast okołopedagogiczno-organizacyjny burdel i cieeeeeeeekawych zagrywek
spore ilości, to zdążyłem sobie poobserwować wręcz w ilościach hurtowych.
Ale to już temat na jakąś nasiadówkę przy butelczynie jakiegoś zacnego
trunku. ;)

[ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupe, to raczej się nie      ]
[ odwracaj, jaja zdecydowanie bardziej będą bolały.   (znalezione w necie) ]