Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 14:39:18 MET DST

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:i67i5d$sh7$1@news.onet.pl...

> No więc ja nie umiem. Tak jak mówię, przy instalacji jaką ja mam, działa
> to właśnie tak. Najprawdopodobniej coś mam nie tak, stąd moje prośby np.
> o kontakt GG, gdyby ktoś zechciał mi pomóc.

GG tu akurat nie mam i czasu tez niezbyt, ale jesli ISA jest skonfigurowane
jako bramka proxy dla calego ruchu pomiedzy wewnetrzna a zewnetrzna karta
sieciowa, wystarczy przez GPO wymusic korzystanie z proxy:, w angielskiej
wersji ustawienia sa w user configuration >windows settings > IE maintenance
> connection. Wtedy caly ruch idzie przez ISA i jesli zablokujesz tam FB i
najpopularniejsze proxy facebookowe masz wzgledny spokoj. Oczywiscie mozna
zawsze przyniesc Firefoxa na pendrive itp, ale pewnie wiekszosc uczniow da
sobie spokoj, zwlaszcza ze ktos ich przeciez pilnuje podczas zajec.

http://newproxysites.org/list/facebook-proxy-list
http://unblocked.me/facebook.php

Mozesz to importowac hurtowo do ISA, poszperaj za ISA import XML

Pozdrawiam
Kamil