Re: ESET Smart Security - sprawdzanie po wyjściu z uśpienia

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 16:20:49 MET DST

Dnia 05-09-2010 o 14:57:52 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Zajrzyj do Harmonogramu i przeedytuj zadanie Automatyczne sprawdzanie
> plików po uruchomieniu komputera.

Harmonogramu w antywirze, nie systemowym? No ale i tak coś źle robię bo
podejrzeć nie mogę bo

http://mediatel.cal.pl/foty/PM/trek/inne/nod.jpg

Zaznaczyłem "Pokaż zadania systemowe" i też nic się nie robi..

To gdzie znaleźć te Automatyczne sprawdzanie plików?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?