Folder stał się ukrytym chronionym systemu operacyjnego - przywrócenie i odkrycie

Autor: Jędrek <spam_at_przecz.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 13:56:09 MET DST

Jakieś g... zmieniło mi atrybuty niektórych folderów w C:\Documents and
Settings. Poukrywało część folderów aby się móc maskować. Wywaliłem śmiecia
ale atrybuty zostały zmienione dla kilku folderów.
Foldery dotychchczas widoczne stały się ukrytymi systemowymi i są widoczne
dopiero po wyłączeniu opcji "Ukryj chronione pliku systemu operacyjnego"
Jak powrócić z takim folderem do stanu wyjścia tak aby ponownie wrócił do
puli zwykłych folderów chronionych przez system.
Wyczytałem, że można to przywrócić z poziomu trybu awaryjnego z wiersza
poleceń.
Da się to zrobić jakoś prościej?
Jakiś wpis w rejestrze to naprawi? Może jakiś sprytny program, który zrobi
to z automatu po wybraniu foldera? system win2k.