Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 13:58:33 MET DST

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:i5qlje$l6p$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> chciałem zablokować IP facebuka na ISA 2003, niestety dupa, on to jakoś
> losuje zmiennie w czasie:
>
> Raz jest tak:
> www.facebook.com A 66.220.156.25
>
> Za chwilÄ™ tak:
> www.facebook.com A 69.63.190.10
>
> Potem ciÄ…gle tak:
> www.facebook.com A 69.63.190.10
>
> A za parÄ™ minut tak:
> www.facebook.com A 69.63.190.22
>
> A za moment takL:
> Jak wyciągnąć całą pulę IP tego gówna?

Po co IP? Firewall policy - new access rule - Deny - All outbound traffic w
protokolach, Internal network w sources, w destinations stworz sobie nowy
Domain Name Set i wklep tam *facebook.com.

Ewentualnie mozna go siekiera wyciac, przekieruj na DNSach facebook.com na
jakis bzdurny IP, ale wtedy uzytkownicy nie dostana milej wiadomosci.

Pozdrawiam
Kamil