Re: Notebook HP NX win xp startuje tylko za pierwszym razem, pozniej musi odpoczac 5min

Autor: fastest <fastest10_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 16:07:05 MET DST

On 22 Sie, 16:13, SkrypÍk <ťkrypÍk@pÝbliçenÍmy.pl> wrote:
> Uzytkownik "fastest" <fastes...@gmail.com> napisal w wiadomosci grup

> Konkretnie to masz zepsuty komputer a nie problem z Windowsem.

Wlasnie sie nad tym zastanawiam, nigdy nie slyszalem o usludze ktorej
wylacznie powodowaloby brak mozliwosci uruchomienia go ponownie...ale
teza o zepsutym komputerze tez jest niejasna :(, komputer dziala
dobrze tylko sie nie uruchamia za pierwszym razem:( nie mam zamiaru
poki co instalowac systemu od nowa co mysle rozwiazaloby problem,
myslalem ze ktos slyszal o podobnym problemie, sprobuje jeszcze
wlaczyc wszystkie niekatywne uslugi watpie zeby to cos dalo ale co
tam, dam znac jak cos bede wiedzial, pozdrawiam, dzieki za probe
pomocy