Re: Potencjalne przyczyny zwolnienia komputera

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 00:35:13 MET DST

Dnia Sat, 21 Aug 2010 14:45:37 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Sygnałem alarmowym jest w takiej sytuacji BSoD STOP 0xF4, oznaczający

Tu akurat nie było żadnego BSOD-a. Ot, po prostu system zastygał na
kilkanaście sekund, po czym jak gdyby nigdy nic kontynuował działanie.
Zero błędów w logach, dysk przechodził chkdsk bezbłędnie, SMART OK...

> Dzięki, to i ja skorzystam, może dysk w laptopie trochę podkręcę? :)

Do takiej zabawy to ja polecam raczej Victoria for Windows.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/