Re: Potencjalne przyczyny zwolnienia komputera

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 15:10:21 MET DST

"Araneus Diadematus" napisa艂:

> Mimo wszystko, wiedza o tym zawczasu pozwoli艂a by mi szybciej
> oceni膰 sytuacj臋 i mo偶e nawet od razu co艣 podpowiedzie膰, albo
> wiedzie膰 o jakie szczeg贸艂y dopyta膰, zamiast snu膰 przypuszczenia...

Ot贸偶 to. Bo je艣li mamy do czynienia ze starsz膮 maszyn膮 z 膰wiartk膮 gigabajta
na pok艂adzie to 偶adne d艂ubanie w systemie nie da takiego kopa, jak do艂o偶enie
drugiej 膰wiartki. Z drugiej strony na wsp贸艂czesnej maszynie klasy C2D i 2
GiB RAM-u 偶adne nadmiarowe us艂ugi nie s膮 w stanie zamuli膰 komputera w
stopniu uci膮偶liwym dla u偶ytkownika o profilu opisanym w wistuj膮cym po艣cie.
"Tam inni sztani musz膮 by膰 czynni." Tak wi臋c wypada艂oby poda膰 co to za
komputer, bo inaczej w膮tek b臋dzie si臋 ci膮gn膮艂 jak smr贸d za wojskiem a i
wnioski b臋d膮 r贸wnie hmmm... ulotne ;-)

JoteR