Licencje i windows 2000 serwer

Autor: SM <siemacz_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 00:25:07 MET DST

Witam, czytałem info o licencjach terminalowych, ale jakoś nie mogę
tego zakumać.

Mam na win 2000 srv aplikację z której korzystają uzytkownicy poprzez
zdalny pulpit (RDP). Kazdy user ma swoje konto na win2000srv i sie na
nie loguje z klientów (XP home).

Wybrałem licencjonowanie "na serwer", gdyż jak rozumiem wtedy liczą
się komputery jakie mają się łączyć z serwerem, a nie nazwy kont,
czyli konkretne osoby.

Następnie - czy dobrze rozumiem, że powinienem mieć kupione licencje
terminalowe dla każdego z komputerów klienckich? Jeżeli ich nie mam
(pewnie to tylko papier), to co powinienem kupić aby być legalnym?

Czy trzeba jeszcze dokupywać jakieś licencje do serwera?

Wielkie dzieki za każde info.
Pozdr.