Re: Jak zgrać JB?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2010 - 19:00:06 MET DST

Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> Witam,
> mam problem ze zgrywaniem
> http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpiecznie/wideo
> Niestety od miesiÄ…ca z hakiem jest tam jakiÅ› dziki Silverlight i moje
> hakuna-matata z mplayerem już tego nie łykają :( Niby przy pomocy
> Download Helper w Firefoksie udaje mi się wyciągnąć URL w stylu:
> http://212.191.227.125:80/31do%2ffSuJKPnDYiWXcM9wRZ4oBj1%2fd%2b3PZbgb1x9m%
> 2f7mlq0Flk15eCtaMoiGCg49uNqbyBqEBgeYW1Oojm%2f6qKZjXUZiRbg76tHdEecV9V9IWIKm
> z2sTtLm1Yoi9aFTwcfpIGT1%2fEjf8msZEhBc3CHirmw3T%2fiFGFz8FKsomsn8UtvxZnYB2qN
> [...]

Pewnie jakichś nagłówków mplayer nie wysyła. To jest dobry link i Windows
Media Player go chwyta. Na takie okazje dobry jest Wireshark. WyglÄ…da na to,
że potrzebny jest nagłówek:
Pragma: xPlayStrm=1
Jak podam go wgetowi to ściąga z tym, że potem nie bardzo daje się to
odtworzyć bo jednak struktura strumienia jest trochę inna niż pliku na
dysku. Najpierw leci jakiś nagłówek a potem paczki z podanym rozmiarem na
początku każdej z nich.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/